roxychick's: to whine & be frank. almost.

Friday, June 05, 2009

loving mother earth.

in conjunction with world environment day today, let's do our part by reducing, recycling, reusing and try to prevent yourself from hurting mother earth furthermore.

let's go green!
(para associates the company for women kena pakai anything green hari ni daa..)

roxychick: babe, let's take picture of us wearing green.
cik jiran sebelah: hell no!!
roxychick: meh la! meh la!!
cik jiran sebelah: tanak!! nanti orang-orang yang naik lrt kenal aku laa!!

roxychick: aku kata jom amik gambar, jom je laaa!!!
cik jiran sebelah: tanak!! tanak!!
(sambil mengeluarkan bunyi erk! erkk! akibat kena strangle..)


roxychick: you better babe! nah! pakai rambut alex nih!
pakai cepat! kalau tak aku bungkus kepala ko dan tembak!

cik jiran sebelah: makkkk.. halp!

roxychick: yess! aku berjaya beheaded cik jiran sebelah aku yang degil nihh..
(sambil mengofferkan kepala cik jiran sebelah to the highest bidder.. muahahahaa!)

adik-adik, jangan ikut aksi terlampau ini dirumah ok.
ianya amatlah berbahaya dan tidak baik untuk kesihatan sedunia. sekian.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home