roxychick's: to whine & be frank. almost.

Monday, August 31, 2009

sudah...

dah.
mengantuk.
belum boleh betul-betul tidur dari pagi.
walau tidak bersahur kerana time of the month is here,
tapi aku masih lewat tidur gara-gara brides war.

dah.
bawa mister mama ke pasar.
membeli bahan untuk buka puasa merdeka specials!
bila pulang, masih berbaki kelelahan tadi,
kejutkan pula lil zaes & incek suami untuk pre-planned activity pagi hari ini.

dah.
menziarah best buddy aku tadi.
yang baru selamat deliver her 1st baby pagi semalam.
best buddy aku yang kedua, yang menerima cahayamata.
dalam masa sebulan ini.

dah.
membeli kasut adidas superstar yang pertama untuk lil zaes.
sempena syawal yang bakal menjengok beberapa minggu saja lagi.
tapi pembelinya adalah incek suami, not me.

dah.
itu saja yang bisa aku titipkan kali ini.
september hampir menjengah beberapa minit saja lagi.

dah.
52 tahun rupanya, diam tak diam.
biar aku ucapkan selamat hari lahir tanah+air ku.
semoga terus aman, terus baik, terus selamat.
ini yang kupohon dariMu ya rabbul alamin...

dah.
izinkan aku tidur dahulu,
semoga berjumpa lagi jika diizinkan olehNya.

dah.

dah. selamat. di tempat. yang. selamat.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home