roxychick's: to whine & be frank. almost.

Monday, January 11, 2010

sementara itu...

i is like this couple! nampak very cute
sebab amy is shorter that his wife. heh.



and search rocked ajl 24th edition yesterday with their superb old skool performance. amy and the wig, memang natural! macam balik ke zaman dorang pulak gua rasa... lu orang ni memang kapak laaa!! (dua-dua gambar kat atas tu gua amik dari mstar online.)

apart from that, walaupun gua suka aizat, i felt that ada lagu lain yang lebih layak to be awarded best song. tapi takpe, gua reserved my comments la yeh.

nanti gua jumpa lu orang lagi... take care!

4 Comments:

At 9:52 PM , Blogger the wanderer said...

statement yg aku dgr kat radio pagi smlm..

"kenapa search tak menang apa2 award??????"


heh.

mmg mantap la search. abis semua malam tu 'kalah' ngan diarang!

 
At 8:44 AM , Blogger roxychick said...

haaa.. tau takpe. dorang la performer sebenar! rock kapakkkk!!!

 
At 10:59 AM , Blogger susudalambotol said...

i pun rasa ada lagu lain yg lebih patut menang. but what to do? Datuk Farid tiba-tiba jadi one of the judges. wtf la kan. hehe :P

 
At 12:28 PM , Blogger roxychick said...

haaa.. betolll! i is agree!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home