roxychick's: to whine & be frank. almost.

Thursday, July 29, 2010

'scuse me while I kiss the sky...

semalam genap setahun pemergian idola gua, allahyarham yasmin ahmad.
tak sempat nak tulis apa-apa.

semalam juga hari ulangtahun pertama anak perempuan kawan baik gua yang nun jauh tercampak kat penang tu.
pon tak sempat nak tulis apa-apa.

dan hari ini, cik jiran sebelah sedang menghadapi satu ujian dariNya. insyaAllah she'll be fine. anyway, gua tak tau la gua boleh cerita kat sini ke tak sebab tuan empunya badan dah pesan takyah kecoh-kecoh. takpelah. we shall wait and see. if dia bagi green light sok, gua ceritakan lah yeh. anyway babe, gua bakal sangap dengan ketiadaan lu sepanjang bulan ramadhan nanti! lu ni dah la kira macam sparring partner gua... weyh, kalau lu ada masa ketika tempoh bertenang (sila tolong jangan berspekulasi. sekian.) lu nanti, jangan lupa update blog lu yang dah bersawang tu ok. hehe.

gua tengah kebuntuan idea ni. dan terlampau banyak kerja untuk disiapkan.
i wish i could be divided into pieces.

dang!

depa ni dah high on purple haze... LOL!


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home