roxychick's: to whine & be frank. almost.

Tuesday, August 03, 2010

shut up dear heart!

gua tengah sedih. sangat sedih.
tapi gua tak boleh nak share kat sini.
sebab if gua share kat sini nanti, semua orang tak suka.

tapi macamana gua nak luahkan kesedihan gua?

nak bercerita dengan orang lain pon, besties gua semua sudah makin jauh di mata.
kalau ada dorang, boleh jugak gua berkongsi rasa.
ada lah yang dekat-dekat, tapi semenjak dah ada family, tumpuan pada family tu lebih penting lah kan?

sedih gua dalam hati.
tapi kalau tak luahkan boleh mati.
rasa yang mati.

.
.
.
.

how i missed those good old days.
sigh...

penawar hati pon dia. "pensakit" hati pon dia.
zaes and mr morrison. mommey loves you always zaes!

2 Comments:

At 6:58 AM , Blogger Azyze said...

Gua ada beb. lu crita je kat gua.

 
At 12:09 PM , Blogger susudalambotol said...

itulah. saya pun macam awak jugak. bila dengan kawan-kawan je baru rasa lega bila dah luahkan. walaupun dah cerita dengan suami tapi mesti nak cerita dekat kawan jugak.

biasalah.
perempuan :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home