roxychick's: to whine & be frank. almost.

Tuesday, May 03, 2011

well hello there!

okaaayyyy...


so i suck at updating this webby blog. *cough! cough!*

can't really hold myself together since workload hasn't been that kind to me. oh hell yeah, i'm blaming my workload! haha.. there you go.

entah apa yang gua merepek ni tak tau la. seriously, otak macam dah kena block! nuffnang pon takat tuuu je la.. kesian. macamana nak buat duit belanja ke dotdotdot? ~sigh~

as i'm typing this, as usual gua melarikan diri sekejap dari trafik kerja. trafik kerja yang menyesakkan nafas gua dengan debu-debunya. tapi kali ni bukan debu dah, tah apa zarah-zarah yang gua sendiri tak pasti negatif positifnya yang sudah menjajah ruang kerja gua kat sini. trafik jam gila baby! hah!

aiceh.. konon-konon la lu! poyo!

eh, bulan mei ni bulan istimewa. semalam pagi, bangun je dari tidur di perkarangan ruang tamu rumah nenek pon aka my mil, si zaes secara tiba-tiba menyanyi lagu "happy birthday to youuuu..." aih. macam dia tau-tau je birthday daddy dia is coming soon. lambat lagi sayang, ada lagi 23 hari :) he's one funny kid si zaes ni!

yup, may 2011 is indeed special. apart from celebrating b's 32nd birthday, another huge thing is happening in may as well. not telling tho' as i'm quite a secretive person haha... poyoness sungguh entry kali ni.

on your mark...

insyaAllah, if time permits, i'll spill out the beans ey? owh, it's definitely nothing got to do with buns, ovens, xx, xy, 1 line or 2 lines... atau dalam erti kata lain, no. i'm not pregnant or about to deliver ke hape. nampaknya rezeki untuk menambah anak masih belom berpihak kepada saya... :(

masih bertiga.
*anggap la anak itik tu adalah gua...*



till then sayangs! toodles! :p

2 Comments:

At 8:50 AM , Blogger baizurah abdullah said...

alooo..kenapa anak itik..hehehe bukan anak ayam :P

 
At 9:08 AM , Blogger roxychick said...

eh.. amboi amboi.... nakk kena babap ni bai ni.. hahaha..

p/s: wah. thanks sebab bagi komen.. it's been a while.. :p

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home