roxychick's: to whine & be frank. almost.

Tuesday, January 25, 2011

tunggu sekejap...

dang!
this is totally unacceptable.

sorry.

permulaan 2011 gua campur baur.
terlampau banyak perkara untuk dicerna.

ada yang baik, ada yang buruk.

ada yang gembira, ada yang sedih.

sebabkan itu mungkin membuatkan gua rasa maca malas nak update.

tapi gua masih nak menulis cuma sebab rasa yang pelbagai tu yang membuatkan gua menjauh.

sabar ye blog. gua pasti akan kembali.

sabar ye pembaca (jika masih ada). gua pasti akan kembali.

ye. bills the bilis is getting hitched very soon.

meanwhile...
take care!

Labels:

2 Comments:

At 11:07 AM , Blogger misz beauty said...

yeah!! mesti cantik pengantinnya... sentuhan Mola kan?? x sabar nak tengok... =)

 
At 10:58 AM , Blogger roxychick said...

miszb,
i mekap dia masa nikah je. dinner reception nanti ayang kamell yang mekapkan dia..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home