roxychick's: to whine & be frank. almost.

Wednesday, September 16, 2009

kad edisi kenangan vs kad edisi digital.

when i arrived at my office desk this morning, dah nampak cik jiran sebelah terbongkok-bongkok kat meja dia. dah tu, bila gua tanya sepatah, dia jawab pon sepatah. usually, tak sempat habis soalan, dia dah sediakan jawapan panjang lebar. but today, camtu la gaya dia. ada time dia abaikan je soalan gua (dan orang lain)..

apahal lak dia ni? betul2 pecah hati ke sebab tak dapat beli makanan jiwa yang diimpikan tu?
or maybe sebab dia tak dapat-dapat call radio station yang menawarkan hadiah tiket bas kat pendengar yang mempunyai alasan terbaik untuk balik kampung, pagi tadi kot? gua pon malas la nak tanya. adala tu.

then suddenly, tengah gua berkerut-kerut dahi nak siapkan one of the POS materials untuk latest fragrance by the company for women ni, she came to my desk and passed me an envelope. belek punya belek, barulah i sedar, yang tanya sepatah jawab sepatah tu, rupanya dia tengah dok leka tulih benda ni haa..




oh Tuhan saya! sangat memori daun pisang ok?

i is suka! i is suka! very the zaman budak-budak berhingus la babe!

yela... when was the last time i got this kind of hari raya card? ages ago ok! seronok tengok sebab masih ada yang menjual kad raya camni. and being azyze, i'm not surprise! she's good at it, reminiscing old time! samalah macam masa kitorang layan songs from the 80's kat youtube ke, buat konsert kru bila dah sangap tahap tak boleh blah.. tu keja dia la tuuu.. hahahaaa!

btw babe, thanks again. gua nak cerita kat sini sebab gua excited, dah lama tak terima kad raya ol skool camni la weyh!

and since hari raya is just 3 days away, i pon nak jugak bagi kad raya. tapi kad raya digital hasil kerjasama incek suami & yours truly. what to do? hidup kat zaman teknologi buat kita jadi lazy bum bum. tapi jimat kos! =)

eh, baru perasan morrison the puppet monkey pon ada sama..

kalau sempat menulis sebelum pergi cuti nanti, i tulis la. or maybe i'd do auto update ke.. haha. as if.

have a great holiday this raya! i know i won't sebab hari raya kelima dah masuk ofis sebab nak kejar presentation deadline tapi orang lain dapat cuti sampai next weekend... uhuhuhuuuu...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home