roxychick's: to whine & be frank. almost.

Wednesday, December 15, 2004

dead and bloated...



.ribuan hari aku menunggumu
.jutaan lagu tercipta untukmu
.apakah kau akan terus begini
.masih adakah cela dihatimu
.yang masih bisa aku tuk singgahi
.cobalah aku kapan engkau mahu

.tahukah lagu yang kau suka
.tahukah bintang yang kau sapa
.tahukah rumah yang kau tuju
.itu aku...

.tahukah lagu yang kau suka
.tahukah bintang yang kau sapa
.tahukah rumah yang kau tuju
.itu aku...

.coba keluar di malam badai
.nyanyikan lagu yang kau suka
.bakar kesejukan yang kau rasa
.coba keluar diterik siang
.ingatlah bintang yang kau sapa
.bakar kehangatan yang kau rasa

.tahukah lagu yang kau suka
.tahukah bintang yang kau sapa
.tahukah rumah yang kau tuju
.itu aku...

.tahukah lagu yang kau suka
.tahukah bintang yang kau sapa
.tahukah rumah yang kau tuju
.itu aku...

.percayalah itu aku...
.percayalah itu aku...

above, is the lyrics from the song 'itu aku...' by sheila on 7, one of my favourite indonesian bands. for those who haven't listen to that particular song, please do cuz it has the most wonderful melody and the lyrics are so damn poetic in its own way. for a band like sheila on 7, it's quite amazing sbb the writer, eross chandra (the lead guitarist), is only 20-something, but can come up with something as beautiful as 'itu aku...'

anyway... i'm due for a 2nd interview with avon tomorrow morning. shucks! another lame excuse to finish off my annual leave yg dah tinggal half a day pon... whatever...

butterflies would only start to fill my stomach tomorrow morning. wish i could get it done and over with.. like.. now?!

too ambitious, like to be recognised and can't accept negative feedbacks.
am i all that?

~sigh...~


this is the much awaited baby sister of qistina, puteri aishah dania.
chubby eh?

1 Comments:

At 7:01 PM , Blogger Pinkiest Stiletto said...

all that? you wanna know if ur all that?
yess...itu aku! its all of us, dont worry. unless you suffer from low self-esteem that is.
baby!baby! babies are wrinkly, red, hairy and smell funny but i just love babies!!!!!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home